Executive Assisant / Directieondersteuner
Als Executive assistant / Directieondersteuner ondersteun ik directies, bestuurders op C-level en/of managers op een manier die rust, overzicht en efficiëntie creëert. Mijn rol gaat verder dan alleen agendabeheer of notuleren; ik zorg dat alles achter de schermen soepel verloopt, zodat jij je volledig kunt richten op strategie, besluitvorming en groei.
Met mijn ervaring en proactieve werkwijze neem ik de complexe dagelijkse organisatie uit handen: van planning, correspondentie en projectondersteuning tot stakeholdermanagement en eventcoördinatie. Ik werk zelfstandig, resultaatgericht en altijd met discretie, waardoor ik direct toegevoegde waarde lever.
- beheren mailbox;
- (complex) agendabeheer;
- voorbereiden van de vergaderstukken;
- zelfstandig uitvoeren actiepunten;
- fungeren als sparringspartner;
- notuleren van vergaderen;
- boeken van reizen / hotelovernachtingen;
- overige voorkomende taken ter ondersteuning.
Management Assistent
Als Management Assistent ben ik breed inzetbaar. Als spin in het web én hart van het bedrijf zorg ik ervoor dat alles op rolletjes blijft lopen. Hierin kan ik de schakel zijn tussen klant, medewerker en directie. Door mijn organisatorisch talent zorg ik er voor dat directie en het team de beschikking hebben om hun werk te kunnen blijven doen. Opdrachtomschrijving:
- eerste aanspreekpunt intern/extern;
- notuleren vergaderingen;
- ondersteuning managers;
- aansturen receptie;
- facilitaire zaken gebouw;
- ondersteuning/organiseren van events.
Tendermanagement
Met mijn ervaring kan ik u volledig ondersteunen bij het inschrijven van een tender/aanbesteding. De verklaringen die nodig zijn, het schrijven van een Plan van Aanpak. Met het juiste verhaal kan je veel werk binnenhalen. Hierin ontzorg ik de volledige inschrijving waaronder:
- schrijven Plan van Aanpakken, gericht op maatwerk tussen klant en tenderpartij;
- coördinatie van afspraken en inleveren gevraagde documentatie;
- opmaken referenties;
- verzorgen van een volledige inschrijving.