Over mij
Mijn naam is Margreet Zuidema, ik ben 38 jaar en woon samen met mijn partner in Hattem.
In mijn vrije tijd doe ik aan bootcampen, hardlopen en wandelen. Ook kijk ik graag naar series op televisie en kan ik genieten van het lezen van een goed boek.
De meeste energie in mijn werk krijg ik van het ondersteunen en ontzorgen van anderen. Slim omgaan met kostbare tijd is mijn drijfveer en juist daarom vind ik het zo waardevol om iemand zó goed te ontzorgen dat hij of zij zich volledig kan richten op de grotere lijnen en strategische trajecten. Daarnaast haal ik veel plezier uit het meedenken en sparren over strategisch onderwerpen en kan ik ook daar extra waarde toevoegen. Het geeft mij een kick wanneer alles klopt: de agenda sluit naadloos aan op prioriteiten, afspraken zijn zorgvuldig voorbereid en er ontstaat ruimte om scherp en doelgericht te werken. Als hij/zij aan het einde van de dag echt het gevoel heeft stappen te hebben gezet, dan weet ik dat ik mijn werk goed heb gedaan.
Alhoewel er veel verschillende soorten functienamen bestaan voor het werk wat wij doen, wat overigens al aangeeft dat het gewoon heel omvangrijk is, is de kern van het werk van een executive assistent of directieondersteuner in veel organisaties vergelijkbaar: complex agendabeheer, notuleren, organiseren en structuur aanbrengen. Voor mij zijn het de mensen, de cultuur en de dynamiek van het bedrijf die elke opdracht uniek, uitdagend én leuk maken. Elke branche kent zijn eigen tempo, vraagstukken en bijzonderheden. Juist dat maakt het voor mij interessant om mijn expertise in te zetten en snel waarde toe te voegen, zelfs in sectoren waar ik nog geen directe ervaring in heb. Ik leer snel, pas me moeiteloos aan en richt me altijd op ondersteuning op het hoogste niveau.
Met mijn jarenlange ervaring ben ik gedreven om mijn competenties en vaardigheden in te zetten in verschillende organisaties en sectoren. Dat vormt de basis voor mijn eigen onderneming. Een win-winsituatie als je het mij vraagt: het bedrijf heeft direct resultaat door mijn toegevoegde waarde, terwijl ik nieuwe kennis en inzichten opdoe in uiteenlopende bedrijven.
Hoe ga ik te werk?
Na een aanvraag voor een opdracht plannen we een kennismakingsgesprek om de werkzaamheden, tarieven en opdrachtduur te bespreken. Bij wederzijds akkoord stel ik een overeenkomst op waarin deze details worden vastgelegd. Deze overeenkomst wordt ter ondertekening voorgelegd. Na ondertekening kan de opdracht starten op de afgesproken datum.
Mijn werkwijze voldoet aan de wetgeving DBA voor ZZP’ers, waarbij ik als ondernemer actief ben, meerdere opdrachtgevers heb en in overleg mijn eigen werktijden en werkplek bepaal.